-
Kadri Kangilaski – lõuend, akrüül, 2012. Mõõdud 27 x 35 cm.
-
Digimaal 50x70cm, raamitud. Oleme harjunud pidama asju heaks ja halvaks, meeldivaks ja ebameeldivaks, ilusaks ja koledaks. Minu eesmärk on liikuda nende taha, kus pole sellist duaalsust, vaid eksisteerib totaalne kooskõla. Minu visioon on luua universaalset ilu. Pean oluliseks miljööd, teatud atmosfääri, mis kannab seda endas. Mõnikord annan seda edasi üksiku joone või geomeetrilise detailiga, mis võivad areneda sügavaks ruumiliseks žestiks. Need ruumid on suunatud kõigile, need on avatud teenima inimkonda parimal moel. Nad on lihtsad, õhulised aga samas tugevad. Süvenedes tuletavad nad meelde igavikulist rahu, mille poole võib-olla kogu inimkond tegelikult januneb. Ahti Sepsivart
-
Graafiline leht 50x70cm, raamitud. Oleme harjunud pidama asju heaks ja halvaks, meeldivaks ja ebameeldivaks, ilusaks ja koledaks. Minu eesmärk on liikuda nende taha, kus pole sellist duaalsust, vaid eksisteerib totaalne kooskõla. Minu visioon on luua universaalset ilu. Pean oluliseks miljööd, teatud atmosfääri, mis kannab seda endas. Mõnikord annan seda edasi üksiku joone või geomeetrilise detailiga, mis võivad areneda sügavaks ruumiliseks žestiks. Need ruumid on suunatud kõigile, need on avatud teenima inimkonda parimal moel. Nad on lihtsad, õhulised aga samas tugevad. Süvenedes tuletavad nad meelde igavikulist rahu, mille poole võib-olla kogu inimkond tegelikult januneb. Ahti Sepsivart
-
Digimaal, 50x70cm, raamitud. Oleme harjunud pidama asju heaks ja halvaks, meeldivaks ja ebameeldivaks, ilusaks ja koledaks. Minu eesmärk on liikuda nende taha, kus pole sellist duaalsust, vaid eksisteerib totaalne kooskõla. Minu visioon on luua universaalset ilu. Pean oluliseks miljööd, teatud atmosfääri, mis kannab seda endas. Mõnikord annan seda edasi üksiku joone või geomeetrilise detailiga, mis võivad areneda sügavaks ruumiliseks žestiks. Need ruumid on suunatud kõigile, need on avatud teenima inimkonda parimal moel. Nad on lihtsad, õhulised aga samas tugevad. Süvenedes tuletavad nad meelde igavikulist rahu, mille poole võib-olla kogu inimkond tegelikult januneb. Ahti Sepsivart
-
Kaie Kal – lõuend, akrüül, 2013. Mõõdud 60×30 cm.
-
Kaie Kal – lõuend, akrüül, 2013. Mõõdud 30×60 cm.
-
Kaie Kal – lõuend, akrüül, 2013. Mõõdud 60×30 cm.
-
Kaija Kesa graafiline leht, koloreeritud mokulito, 2020. Mõõdud 74,5 x 74,5 cm, raamitud. Jaapanist pärit mokulito ehk puu litograafia tehnika on omapärane just taustaks moodustuva puidu mustri tõttu. See teos kuulub graafiliste lehtede seeriasse "Tiivasirutus", mille meeleolu kirjeldab hästi tuntud Iiri õnnistus:
"Las päikest suudlevad liblika tiivad, nii meidki valgusesse nad viivad, et tuua õnne, rõõmu ja rikkust täna, homme ja pärast seda."
Kui ilmastik ja loodus soosivad, siis liblikas avab soojas õhus tiivad ning lendab oma täies hiilguses. Ka inimene sirutab oma tiivad, kui ta on selleks valmis. -
Punase valguse puu seeriast Valguse Puud Kadri Kangilaski – lõuend, akrüül, 2015. Mõõdud 80 x 80 cm.
-
Kadri Kangilaski – lõuend, akrüül, puitraam. Mõõdud 49 x 60 cm.
-
Kadri Kangilaski – lõuend, akrüül, 2016. Mõõdud 80 x 80 cm.
-
Kadri Kangilaski – lõuend, akrüül, 2018. Mõõdud 80 x 80 cm.
-
Toomas Tõnissoo – lõuend, akrüül, 2016. Mõõdud 90 x 60 cm.
-
Toomas Tõnissoo – lõuend, akrüül, 2016. Mõõdud 90 x 60 cm.
-
Toomas Tõnissoo – lõuend, akrüül, 2016. Mõõdud 90 x 60 cm.
-
Kadri Kangilaski – lõuend, akrüül, 2015. Mõõdud 60 x 80 cm.
-
Kaie Kal – lõuend, akrüül, 2016. Mõõdud 100×80 cm. Maal on inspireeritud Korea muinasjutust Epp Petrone raamatus “Muinasjutud armastusest"
-
Toomas Tõnissoo – lõuend, akrüül, 2015. Mõõdud 110 x 50 cm. Selgituseks: Mu Qi oli zen budist, 13. saj. hiina maalija.