Avaleht/Raamatud
  • The Yoga of Siddha Boganathar Vol 2, T.N. Ganapathy, Ph. D. 2. köide sisaldab ingliskeelset tõlget koos kommentaaridega kahe Boganathari teose kohta: Tarkuse alustamine (156 salmi), ja Tarkuse koor (45 salmi). Boganathar oli kuulsa Himaalaja meistri Kriya Babaji Nagaraj Siddha guru. 2. köide viib meid kaugemale siddhade vähetuntud maailma, jooga asjatundjate juurde, kes on aastatuhandete vältel uurinud inimpotentsiaali ja vaimse arengu kõige kaugemaid võimalusi. Boganathar ei olnud mitte ainult kõigi aegade suurim joogi, vaid ka suurepärane teadlane. Esimest korda on Siddha traditsiooni suurima teadlase Boganathari kirjutised tõlgitud inglise keelde ning nende põhjalike ja raskete tekstide kohta on tehtud kasulikke kommentaare. Praegune köide sisaldab luuletusi, mis inspireerivad kõiki Kundalini-jooga ja Tantra austajaid.
  • The Recognition of Our Own Heart: Ponderings on the Pratyabhijnahrdayam, Joan Ruvinsky Pratyabhijnahrdayam, jooga ja meditatsiooniõpetaja Joan Ruvinsky pakub välja kaunilt illustreeritud tõlgenduse ühest Kashmiri Šaivismi alustekstist - kakskümmend lühiversiooni, mis käsitlevad põhilisi ja universaalseid küsimusi. Osaliselt luule, osaliselt juhend, osaliselt kunst. Liigume keskaja tantristlike meistrite jälgedes, kes ei olnud mitte ainult suured joogid, vaid ka silmapaistvad teadlased, luuletajad, muusikud ja kelle jaoks olemise tohutu tühjus on lahutamatu vabalt, jumalikult inspireeritud väljenduse õitsengust. Ruvinsky hõlmab keha, vaimu ja meeli kui valgustumise teid. Oma selgelt poeetilisel, aga lihtsal viisil tuletab ta meelde, et peame elama otse, hetkes hetkeks, müsteeriumis. Teil on juba see, mida vajate. Puuduvad õiged vastused, pole ummikseisu, on vaid teed lõpmatusse. Joan Ruvinsky: “Sangha raamat on võimas sõber. Teie jaoks võib selle raamatu funktsioon olla kogukonnatunde pakkumine või see võib olla lihtsalt hariv, rahuldada teatavat intellektuaalset uudishimu või on see sõber ööpimeduses kapi peal või isegi võimalus kõrgeimaks osaduseks. Minu alandlik ja siiras lootus on, et see kutsub esile selle, mida me juba teame, kuid oleme võib-olla hetkeks unustanud või äkki kinnitame seda, mis võib olla iseenesestmõistetav.”